Skip to content
naslovnica

Autori: Marina Funduk i Mira Mileusnić Škrtić

Knjiga: Creativity 360 Degrees: Exploring the Dynamics of the Creative Industries in Southeast Europe

Urednici: Mirela Holy, Jelena Budak and Rino Medić

Izdavač: Emerald Publishing Limited

Godina: 2025

ISBN: 978-1-83662-085-3

eISBN: 978-1-83662-084-6

IRMO znanstvenica dr. sc. Marina Funduk objavila je, u koautorstvu s Mirom Mileusnić Škrtić, poglavlje pod nazivom „Students’ Perspectives on Media and Communication in Creative Industries“ u knjizi Creativity 360 Degrees: Exploring the Dynamics of the Creative Industries in Southeast Europe u izdanju Emerald Publishing Ltd. Knjiga je indeksirana u bazi Scopus. Poglavlje istražuje stavove studenata o medijima i komunikaciji u kreativnim industrijama.

 

Otkrivanjem uvida u stavove, percepcije i težnje studenata vezano uz njihove karijere u kreativnim industrijama, s posebnim naglaskom na održivost, provedeno istraživanje postiže dvostruki cilj. Prvo, podiže svijest o potencijalnim izazovima s kojima se diplomirani studenti mogu susresti u svojim budućim profesionalnim nastojanjima. Drugo, poslodavcima pruža vrijedno razumijevanje očekivanja generacije koja dolazi na tržištu rada u kreativnim industrijama. U osnovi, ovo poglavlje poboljšava razumijevanje usklađenosti studentskih perspektiva s dinamikom kreativnih industrija. Naglašava ključnu ulogu medija, komunikacije, novih tehnologija i sve veću važnost održivosti u oblikovanju budućnosti ovih dinamičnih područja.

Knjiga je dostupna na poveznici: https://www.emerald.com/insight/publication/doi/10.1108/9781836620846

Poglavlje je dostupno ovdje: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/978-1-83662-084-620251008/full/html

Share: