IRMO obrazovni programi
IRMO organizira (pruža) jednodnevne i dvodnenvne obrazovne radionice namijenjene zaposlenicima iz gospodarstva, tijela državne uprave, jedinica lokalne i regionalne samouprave, javnih ustanova i poduzeća, organizacijama civilnog društva, konzultantima te nezaposlenim građanima.
Osiguran je rad u malim grupama do 15 sudionika, radionički interaktivni pristup, mentoriranje sudionika, dostupnost radnih materijala i dodjela potvrde o završetku edukacijskog programa.
Edukacijski programi (ili katalog edukacija):
Upravljanje projektima
Voditelji: dr.sc. Sanja Tišma
Evaluacija projektnih prijava
Voditelji: dr.sc. Sanja Tišma, dr.sc. Sanja Maleković, dr.sc. Jakša
Puljiz, dr.sc. Ana-Marija Boromisa
Strateško planiranje
Voditelji: dr.sc. Sanja Tišma, dr.sc. Sanja Maleković, dr.sc. Jakša Puljiz
Analiza troškova i koristi
Voditelj: dr.sc. Ana-Maria Boromisa
Uvod u klimatske promjene
Voditelj: dr.sc. Ana-Maria Boromisa
Uvod u održivi razvoj
Voditelji: dr.sc. Ana-Marija Boromisa, dr.sc. Sanja Tišma
Uvod u Europski semestar
Voditelj: dr.sc. Jakša Puljiz
Korištenje indikatora u socio-ekonomskim analizama
Voditelji: dr.sc. Krešimir Jurlin, dr.sc. Jakša Puljiz
Pristup i metode izrade socio-ekonomske analize strateških dokumenata
Voditelji: dr.sc. Krešimir Jurlin, dr.sc. Jakša Puljiz
Uvod u bioekonomiju
Voditelji: dr.sc. Sanja Tišma
Ekonomija doživljaja u kulturi/turizmu
Voditelj: dr.sc. Daniela Angelina Jelinčić
Po čemu ćete pamtiti svoj život? Po doživljajima koje ste proživjeli. Zašto su kultura odnosno turizam pogodni za stvaranje doživljaja? Koja je važnost emocija u doživljajima i zašto mozak pamti emocionalne doživljaje? Kroz jednodnevnu radionicu savladajte metode korištenja vizualnih i glazbenih elemenata koji mogu (ne)svjesno transformirati iskustvo korisnika, otkrijte trikove korištenja mirisa, okusa i dodira u stvaranju doživljaja te kako biti pametniji od mozga! Nije doživljaj ako je u teoriji, stoga iskoristite ta znanja u vlastitoj vježbi kreiranja doživljaja.
Financiranje kulture
Voditelj: dr.sc. Daniela Angelina Jelinčić
Ne možete se posvetiti kreativnosti jer se morate baviti prikupljanjem sredstava za vlastite projektne ideje? A zašto ne biste bili kreativni baš u tome? Staza kroz ovaj jednodnevni tečaj vodi vas kroz metode izravnog financiranja, financiranje kroz maloprodaju, najam, događanja, naknade korisnika, crowdfunding… Naučit ćete o tome na koji način publiku pretvoriti u donatora, koje psihološke metode koristiti za prikupljanje sredstava te isto primijeniti na izradu plana financiranja vlastitog kulturnog proizvoda. Kultura nije besplatna!
Marketing u kulturi
Voditelj: dr.sc. Daniela Angelina Jelinčić
Od razvoja proizvoda, preko pozicioniranja i određivanja cijene do promocije. Kroz ovaj jednodnevni tečaj naučite kako se pravilno obratiti svojem tržištu ili ga privoljeti da radi za vas. Naučit ćete da kulturna publika nije statična, ona je dio vašeg kulturnog proizvoda pa je treba njegovati i razvijati. Inspirirat ćete se zanimljivim primjerima, ali i naučiti zadržati vlastitu marketinšku kreativnost i napraviti svoj marketinški plan.
Interpretacija kulturne baštine
Voditelj: dr.sc. Daniela Angelina Jelinčić
Što je i čemu služi interpretacija baštine? Koja su načela interpretacije i zašto je interpretacija umjetnost? Kojim se medijima interpretacije služiti i prema kojoj publici? Ovaj jednodnevni tečaj nudi praktična znanja koja ćete i sami primijeniti u pisanju vlastitog interpretativnog teksta. Ili bar na tren biti Nikola Tesla, Ivan Meštrović, morske orgulje, istarski tartuf ili dubrovačke zidine i ispričati priču iz vlastite perspektive.
Strateško planiranje u kulturi
Voditelj: dr.sc. Daniela Angelina Jelinčić i dr.sc. Sanja Tišma
Koliko puta smo čuli žalopojke o nepostojanju jasnih strategija u kulturi? A imate li vi svoj vlastiti strateški plan? Ovaj dvodnevni tečaj vodi vas kroz pravila i praktičnu izradu strateškog plana vlastite kulturne ustanove/organizacije. Naučit ćete kako analizirati postojeće stanje, koristiti SWOT analizu, odrediti viziju, ciljeve, mjere i projekte. Sve ćete povezati u akcijski plan, napuniti gorivo i sjesti za volan vlastite kulturne ustanove/organizacije.
Uvod u javno-privatno partnerstvo u kulturi
Voditelj: dr.sc. Daniela Angelina Jelinčić
Istina ili mit: javno-privatno partnerstvo je krađa javnog novca, a za korist privatnog partnera? Koliko ste puta čuli ovakve izjave? No je li tome tako? Na ovom ćete jednodnevnom tečaju saznati istinu o JPP-u, naučiti što JPP jest, a što nije, tko ga u Hrvatskoj regulira i na koji način JPP funkcionira, koje su pretpostavke za sklapanje JPP-a i je li sklapanje ugovora o JPP-u komplicirano. Ako i dalje mislite da je JPP kompliciran, pokušat ćemo vas razuvjeriti na konkretnim primjerima.
Uvod u kulturni turizam
Voditelj: dr.sc. Daniela Angelina Jelinčić
Kroz ovaj jednodnevni tečaj otputovat ćemo u destinacije koje odgovaraju vašim kulturnim interesima. Naučit ćemo što podrazumijeva kulturni turizam, tko su kulturni turisti, kako izraditi kulturno-turistički program i na što obratiti pažnju kako ne bismo izazvali negativne posljedice… Putovat ćemo polako, pješke kroz razradu konkretne kulturno-turističke rute ili programa. Kako biste nakon tečaja odletjeli kuda vas kulturno srce vuče.
Participativno upravljanje u kulturi
Voditelji: Ana Žuvela, mr.sc., dr.sc. Daniela Jelinčić
Uvod u kohezijsku politiku EU
Voditelji: dr.sc. Sanja Malekovic, Ivana Keser, LL.M.