Upravljačka struktura

Upravljačka struktura

Ravnatelj/ica organizira i vodi rad i poslovanje Instituta, predstavlja i zastupa Institut, poduzima sve pravne radnje u ime i za račun Instituta, izvršava odluke Upravnog vijeća i Znanstvenog vijeća Instituta i odgovoran je za zakonitost rada. Ravnatelj/ica donosi sve opće akte Instituta uz suglasnost Upravnog vijeća, osim Statuta i zadužen je za njihovu provedbu. Osim toga, ravnatelj/ica podnosi Upravnom vijeću izvještaj o godišnjim i periodičnim obračunima i daje Upravnom vijeću i Znanstvenom vijeću prijedloge i mišljenja o pojedinim pitanjima iz njihove nadležnosti, te odlučuje o zasnivanju i prestanku radnog odnosa.

Ravnatelja/icu Instituta imenuje i razrješava Upravno vijeće Instituta, na temelju javnog natječaja na vrijeme od četiri godine.

Ravnateljica Instituta za razvoj i međunarodne odnose je dr. sc. Sanja Tišma, znanstvena savjetnica, koju je Upravno vijeće imenovalo ravnateljicom 30. svibnja 2017. godine na razdoblje od četiri godine od 7. lipnja 2017.

Znanstveno vijeće utvrđuje i provodi znanstvenu politiku Instituta; raspravlja i odlučuje o znanstvenim i stručnim pitanjima; provodi postupke izbora na znanstvena, suradnička i stručna radna mjesta; imenuje i razrješuje jednog člana Upravnog vijeća Instituta; predlaže Upravnom vijeću kandidate za natječajni odbor za izbor ravnatelja Instituta i predlaže Upravnom vijeću proračun Instituta. Znanstveno vijeće raspravlja i daje prethodno mišljenje u postupku donošenja Statuta i općih akata koje donosi ravnatelj/ica.

Znanstveno vijeće odlučuje na sjednicama, natpolovičnom većinom svih članova. Članovi Znanstvenog vijeća su znanstvenici, suradnici izabrani na radna mjesta viši asistent, te predstavnici znanstvenih novaka (jedan predstavnik na svakih 5 znanstvenih novaka), koje biraju znanstveni novaci zaposleni u Institutu.

U sastavu Znanstvenog vijeća su:

dr. sc. Aleksandra Uzelac, predsjednica znanstvenog vijeća, znanstvena savjetnica
dr. sc. Krešimir Jurlin, viši znanstveni suradnik, zamjenik predsjednice znanstvenog vijeća
dr. sc. Paško Bilić, znanstveni suradnik
dr. sc. Ana-Maria Boromisa, znanstvena savjetnica
dr. sc. Hrvoje Butković, znanstveni suradnik
dr. sc. Nevenka Čučković, znanstvena savjetnica, trajni izbor
dr. sc. Damir Demonja, znanstveni savjetnik
dr. sc. Anamarija Farkaš, viša znanstvena suradnica
dr. sc. Marina Funduk, znanstvena suradnica
dr. sc. Daniela Angelina Jelinčić, znanstvena savjetnica
dr. sc. Sandro Knezović, viši znanstveni suradnik
dr. sc. Sanja Maleković, znanstvena savjetnica
dr. sc. Ivona Ondelj, asistentica
dr. sc. Anamarija Pisarović, viša znanstvena suradnica
dr. sc. Jaka Primorac, viša znanstvena suradnica
dr. sc. Jakša Puljiz, znanstveni suradnik
dr. sc. Senada Šelo Šabić, viša znanstvena suradnica
dr. sc. Sanja Tišma, znanstvena savjetnica

Upravno vijeće Instituta vodi financijsku i poslovnu politiku Instituta; donosi financijski proračun Instituta na prijedlog Znanstvenog vijeća i uz suglasnost Ministra; odlučuje o godišnjem obračunu; donosi odluke o osnivanju ustrojstvenih jedinica Instituta uz suglasnost Ministarstva; donosi pojedinačne odluke u svezi radnih odnosa kao organ drugog stupnja; te daje osnivaču, ravnatelju i Znanstvenom vijeću prijedloge i mišljenja o pojedinim pitanjima.

Upravno vijeće Instituta ima pet članova/ica, od kojih jedan obnaša funkciju predsjednika Upravnog vijeća. Tri člana Upravnog vijeća imenuje ministar, kao i predsjednika Upravnog vijeća. Jednog člana izabire Znanstveno vijeće Instituta, a jednog člana kao predstavnika zaposlenika imenuju  radnici Instituta neposrednim i tajnim glasovanjem, u skladu sa Zakonom o radu i Statutom.

U sastavu Upravnog vijeća su:

  1. prof. dr. sc. Tamara Ćapeta, predsjednica Upravnog vijeća
  2. mr. sc Ana Tecilazić Goršić,
  3. dr. sc.  Ivo Mioč
  4. dr. sc. Senada Šelo Šabić, predstavnica Znanstvenog vijeća
  5. Damir Klemenčić, dipl. iur, predstavnik  radnika

Mandat članova Upravnog vijeća traje dvije godine.

Unazad pet godina IRMO se odredio za potpuno participativno upravljanje. Razvojne odluke se donose dogovorno temeljem rasprava na kolegiju i na Znanstvenom vijeću. U poslovanje Instituta upućeni su svi djelatnici, uvažava se njihovo mišljenje i stavovi. Njeguje se projektni pristup radu sa naglašenom upravljačkom ulogom voditelja projekata.

Prva sjednica Upravnog vijeća, održana 13. rujna 2016. godine u 10:00 sati u biblioteci IRMO-a.

Dnevni  red

  1. Verifikacija i usvajanje Zapisnika s 11. sjednice Upravnog vijeća od 05. travnja 2016.
  2. Usvajanje Poslovnika o radu Upravnog vijeća
  3. Razno

Druga sjednica Upravnog vijeća,  održana 11. listopada 2016. godine u 10:00 sati u biblioteci IRMO-a.

Dnevni red

  1. Verifikacija i usvajanje Zapisnika s 1. sjednice Upravnog vijeća od 13. rujna 2016.
  2. Periodični financijski izvještaj
  3. Razno

Treća  sjednicu Upravnog vijeća, održana 21.prosinca 2016. godine u 11:00 sati u biblioteci IRMO-a.

Dnevni  red

  1. Verifikacija i usvajanje Zapisnika sa 2. sjednice Upravnog vijeća od 11. listopada 2016.
  2. Financijski plan za 2017. godinu i projekcija za 2017. i 2018. godinu te Obrazloženje financijskog plana za razdoblje 2016. do 2018. godine
  3. Razno

Četvrta sjednica Upravnog vijeća, održana 30.01.2017. u 13 sati u biblioteci IRMO-a.

Dnevni  red

  1. Verifikacija i usvajanje Zapisnika sa 3. sjednice Upravnog vijeća od 21.prosinca 2016.
  2. Izvještaj o prihodima i rashodima Instituta za razvoj i međunarodne odnose za razdoblje 01.01. – 31.12.2016.
  3. Razno

Peta sjednica Upravnog vijeća, održana 10. 04. 2017. u 13 sati u biblioteci IRMO-a.

Dnevni red

  1. Verifikacija i usvajanje Zapisnika sa 4. sjednice Upravnog vijeća od 30. 01. 2017.
  2. Odluka o raspisivanju javnog natječaja za imenovanje ravnatelja Instituta.
  3. Odluka o imenovanju Natječajnog odbora za provedbu javnog natječaja za imenovanje ravnatelja Instituta.
  4. Izvještaj o prihodima i rashodima Instituta za razvoj i međunarodne odnose za razdoblje 01. 01. – 31. 03. 2017.
  5. Informacija o poslovnom prostoru u Vrbanićevoj 50 u Zagrebu.
  6. Razno

Šesta sjednica Upravnog vijeća, održana 30. 05. 2017. u 13 sati u biblioteci IRMO-a.

Dnevni red

  1. Verifikacija i usvajanje Zapisnika sa 5. sjednice Upravnog vijeća od 10. 04. 2017.
  2. Izbor i imenovanje ravnatelja Instituta za sljedeće mandatno razdoblje.
  3. Razno

Sedma elektronička sjednica Upravnog vijeća, održana 07. 07. 2017.

Dnevni red

  1. Verifikacija i usvajanje Zapisnika sa 6. sjednice Upravnog vijeća od 30. 05. 2017.
  2. Izvještaj o prihodima i rashodima za razdoblje od 01. 01. do 30 .06. 2017.
  3. Razno

Osma sjednica Upravnog vijeća, održana 09. 10. 2017. u 13 sati u biblioteci IRMO-a.

Dnevni red

  1. Verifikacija i usvajanje Zapisnika sa 7. elektroničke sjednice Upravnog vijeća od 07. 07. 2017. godine
  2. Izvještaj o prihodima i rashodima za razdoblje od 01. 01. do 30. 09. 2017.
  3. Usvajanje financijskog plana (proračuna) za 2018. godinu sa projekcijama za 2019. i 2020. godinu
  4. Planiranje rada na godišnjaku s analizom stanja u bliskoistočnim državama i migracija.
  5. Razno

Deveta sjednica Upravnog vijeća, održana 03. 11. 2017. u 13 sati u biblioteci IRMO-a.

Dnevni red

  1. Verifikacija i usvajanje Zapisnika sa 8. sjednice Upravnog vijeća od 09. 10. 2017. godine
  2. Izvješće o radu u Upravnom vijeću
  3. Razno

Deseta sjednica Upravnog vijeća, održana 30. 01. 2018. u 14 sati u biblioteci IRMO-a.

Dnevni red

  1. Verifikacija i usvajanje Zapisnika sa 9. sjednice Upravnog vijeća od 03. 11 2017. godine.
  2. Izvještaj o prihodima i rashodima Instituta za razvoj i međunarodne odnose za razdoblje 01. 01. – 31. 12. 2017.
  3. Suglasnost za potpisivanje ugovora za Usluge vrednovanja za MRRFEU u ulozi Upravljačkog tijela Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija“ te Koordinacijskog tijela ESI fondova u Republici Hrvatskoj
  4. Razno

Jedanaesta sjednica Upravnog vijeća, održana 12. 04. 2018. u 14 sati u biblioteci IRMO-a.

Dnevni red

  1. Verifikacija i usvajanje Zapisnika sa 10. sjednice Upravnog vijeća od 30. 01. 2018. godine.
  2. Izvještaj o prihodima i rashodima Instituta za razvoj i međunarodne odnose za razdoblje 01.01. – 31.03.2018.
  3. Razno

Dvanaesta sjednica Upravnog vijeća, održana 07. 06. 2018. u 14 sati u biblioteci IRMO-a.

Dnevni red

  1. Verifikacija i usvajanje Zapisnika sa 11. sjednice Upravnog vijeća od 12. travnja 2018. godine.
  2. Izvještaj o prihodima i rashodima (financijski izvještaj) Instituta za razdoblje 01. 01. – 31. 05. 2018.
  3. Suglasnost za sklapanje ugovora za provođenje projekta Effective Policies for Durable and Self-sustainable Projects in the Cultural Heritage Sector – KEEP ON, INTERREG EUROPE
  4. Razno

Prva sjednica Upravnog vijeća u novom sazivu, održana 18. 09. 2018. u 14 sati u biblioteci IRMO-a.

Dnevni red

  1. Upoznavanje sa radom Instituta od strane ravnateljice Instituta
  2. Financijski izvještaj – stanje na dan 12. 09. 2018.
  3. Informacija o projekciji financijskog plana za razdoblje 2019. – 2021.
  4. Odobrenje za sklapanje ugovora iznad 300.000,00 kn za provođenje projekata:
    • Effective Policies for Durable and Self-sustainable Projects in the Cultural Heritage Sector – KEEP ON; INTERREG EUROPE
    • Volunteer and Empower: Enhancing Community Building and Social Integration through Dialogue and Collaboration amongst Young Europeans and Third Country Nationals; Erasmus+; Jean Monnet
    • Boosting a Novel and Innovative tRAining approaCh of Key Enabling Technologies – BRACKET; Erasmus+ Programme
  1. Razno

Druga elektronička sjednica Upravnog vijeća, održana od 20. do 21. 12. 2018.

Dnevni red

  1. Donošenje financijskog plana (proračun) Instituta za 2019. godinu sukladno dodatnoj Uputi Ministarstva znanosti i obrazovanja KLASA:400-08/18-01/00068, URBROJ:533-02-18-0004 od 19. 11. 2018.

Treća sjednica Upravnog vijeća, održana 30. 01. 2019. u 14:30 sati u biblioteci IRMO-a.

Dnevni red

  1. Prihvaćanje zapisnika sa prve i druge (elektroničke sjednice) Upravnog vijeća
  2. Izvještaj o prihodima i rashodima Instituta za razvoj i međunarodne odnose za razdoblje 01. 01. – 31. 12. 2018. (završni izvještaj)
  3. Razno

Četvrta sjednica Upravnog vijeća, održana 26. 04. 2019. u 13 sati u biblioteci IRMO-a.

Dnevni red

  1. Prihvaćanje zapisnika sa treće sjednice Upravnog vijeća
  2. Suglasnost za sklapanje ugovora s Ministarstvom regionalnog razvoja i fondova Europske unije RH temeljem postupka javne nabave
  3. Izvještaj o prihodima i rashodima Instituta za razvoj i međunarodne odnose za razdoblje 01. 01. – 31. 03. 2019.
  4. Verifikacija odluke o davanju suglasnosti za potpisivanje Ugovora o zakupu poslovnog prostora.
  5. Razno

Peta sjednica  Upravnog vijeća održana u petak, 25.listopada u  2019  u 10:00  sati u biblioteci IRMO-a.

Dnevni red

 Prihvaćanje zapisnika sa četvrte sjednice Upravnog vijeća

  1. Izvještaj o prihodima i rashodima Instituta za razvoj i međunarodne odnose za razdoblje 01.01. – 30.09.2019.
  2. Donošenje proračuna ( financijskog plana) Instituta za 2020. godinu.
  3. Informacija o Ugovoru o programskom financiranju Instituta za 2020.godinu.
  4. Sudjelovanje Instituta u projektu SoPHIA –  SOCIAL PLATFORM FOR HOLISTIC HERITAGE IMPACT ASSESSMENT
  5. Razno

Šesta elektronička  sjednica Upravnog vijeća održana od 13. do 14.12. 2019  godine.

Dnevni red

  1. Donošenje usklađenog proračuna  (financijskog plana)  Instituta za 2020. godinu sukladno uputi Ministarstva znanosti i obrazovanja od 06.12.2019
Skip to content