Paško Bilić

Kontakt:

Paško Bilić
+385 1 487 7470
pasko@irmo.hr

Bibliografija:

Životopis

Paško Bilić (engleski)

Radno mjesto: viši znanstveni suradnik

Paško Bilić doktorirao je sociologiju 2013. godine na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Bio je međunarodni gostujući istraživač Instituta za napredne studije Sveučilišta Westminster u Londonu, gostujući istraživač na Sveučilištu u Bremenu, Bilgi sveučilištu u Istanbulu i gostujući istraživač doktorand na Sveučilištu Alberta u Edmontonu u Kanadi. Svoje je znanstvene interese razvijao od online suradničkih kultura do političkih i ekonomskih dimenzija platformi i digitalnih monopola. Urednik je posebnog broja časopisa Critical Sociology (zajedno s Thomasom Allmerom) pod nazivom Critical Sociology of Media and Communications (SAGE 2024), autor knjige (zajedno s Tonijem Prugom i Mislavom Žitkom) The Political Economy of Digital Monopolies (Bristol University Press, 2021) te monografije Sociologija medija (Jesenski i Turk, 2020). Također je urednik knjige (zajedno s Jakom Primorac i Bjarki Valtyssonom) Technologies of Labour and the Politics of Contradiction (Palgrave Macmillan, 2018). Njegova su istraživanja objavljena u časopisima kao što su Društvena istraživanja, Revija za sociologiju i Medijske studije te međunarodnim časopisima kao što su Critical Sociology, Internet Histories, Javnost – The Public, Political Economy of Communication, tripleC: Communication, Capitalism & Critique, New Media & Society, European Journal of Communication i Big Data & Society. Držao je pozvana predavanja na sveučilištima i istraživačkim institutima u Ujedinjenom kraljevstvu, Njemačkoj, Danskoj, Švedskoj, Turskoj, Austriji i Sloveniji. Zamjenik je koordinatora Istraživačke mreže 18: sociologija medija i komunikacijskih istraživanja Europske sociološke asocijacije (ESA) te voditelj istraživačkog projekta Hrvatske zaklade za znanost (HRZZ) pod nazivom Digitalni podatci, infrastrukture i razvoj (2024-2027). Na Institutu za razvoj i međunarodne odnose vodi Centar za sociologiju medija i digitalno društvo (CEMEDIG).

Skip to content