poe-logo-vertical-big

Autor: Paško Bilić

Časopis: The Political Economy of Communication

Izdavač:  International Association of Media Communication Research (IAMCR)

ISSN 2357-1705

Dr. sc. Paško Bilić objavio je članak u međunarodnom časopisu The Political Economy of Communication kojeg uređuju istraživači istoimene sekcije u okviru Međunarodne asocijacije za istraživanje medija i komunikacije (IAMCR). Članak nosi naslov “The Refugee Crisis in the Croatian Digital News: Towards a Computational Political Economy of Communication”. Objavljen je u koautorstvu s dr. sc. Ivom Furmanom i dr. sc. Savaş Yildirimom sa Istanbulskog Bilgi sveučilišta u Turskoj. Pomoću računalnih metoda promatra se kako su medijsko vlasništvo i politička orijentacija medijskog uredništva utjecali na medijske izvještaje o izbjegličkoj krizi. Na temelju empirijske analize iznosi se tvrdnja o izraženoj moralnoj panici dijela analiziranih medija.Pokazuje se vidljiv pomak u izvještavanju od humanitarne reakcije prema sigurnosnoj retorici upravljanja izbjegličkom krizom.

POVEZNICE

Članak je dostupan u otvorenom pristupu na slijedećoj poveznici: http://www.polecom.org/index.php/polecom/article/view/91

Share:
Skip to content