
Naslov članka: The pendulum model of Croatian media policy: digitalisation between public interests and market competition
Časopis: European Journal of Communication
Izdavač: SAGE Publishing
Godina: 2016.
ISSN 0267-3231
ISSN 1460-3705 (Online)
Autori u članku analiziraju procese digitalizacije televizijskog emitiranja te regulacije tržišta elektroničkih publikacija sa društveno-povijesnog i društveno-kulturnog stajališt. Hrvatska je internalizirala europske normativne okvire u procesu ulaska u Europsku uniju. Međutim, takva restrukturacija nije nužno rezultirala očekivanim učincima u medijskom prostoru s obzirom na ulogu javnog medijskog servisa. Autori nude različita analitička objašnjenja kako bi rasvijetlili ovaj dugoročni proces.
Časopis European Journal of Communication indeksiran je u bazama Web of Science (Social Science Citation Index – SSCI) i SCOPUS i nalazi se u prvom kvartilu (Q1) rangiranih časopisa u polju komunikacijskih znanosti.
POVEZNICE
Poveznica na članak: http://ejc.sagepub.com/content/early/2016/08/10/0267323116659976.abstract