Naslov publikacija: A Research Agenda for Creative Tourism
Naslov poglavlja: The Value of Experience in Culture and Tourism: The Power of Emotions
Autorice poglavlja: Daniela Angelina Jelinčić i Matea Senkić
Urednici: Nancy Duxbury i Greg Richards
Izdavač: Edward Elgar Publishing
Godina: 2018.
- ISBN: 9781788110716
- eISBN: 9781788110723
Autorice istražuju ulogu emocija, kao najvažnijeg načela stvaranja doživljaja pri postavljanju izložbi u muzejskim ustanovama obzirom na njihovu snagu izazivanja iskustva kojeg će se posjetitelji sjećati, a što potencijalno može utjecati i na njihov ponovni posjet. U poglavlju se najprije izlažu teorijski pristupi stvaranju doživljaja koji se stavljaju u kontekst turizma doživljaja. Studija slučaja na kojoj se temelji istraživanje predstavljeno u radu je Muzej prekinutih veza, a osnovni teorijski koncept na koji se istraživanje naslanja je TEA odnosno tzv. turistički emocionalni angažman (eng. TEE, tourist emotional engagement). Predstavljeni rezultati potvrđuju uspješnost Muzej prekinutih veza u stvaranju emocionalnih veza s posjetiteljem te ukazuju na buduće pravce istraživanja doživljaja, a koji se tiču (1) potrebe stvaranja atrakcija koje se odnose na pojedinačna iskustva, (2) primjenu rezultata istraživanja u programima ‘art’ terapije te (3) ponude takvih doživljaja koji imaju snagu transformacije ponašanja posjetitelja.
POVEZNICE
Više o članku:
https://www.elgaronline.com/view/edcoll/9781788110716/9781788110716.00012.xml
odnosno knjizi na:
https://www.e-elgar.com/shop/a-research-agenda-for-creative-tourism