Dr. sc. Damir Demonja, znanstveni savjetnik u Odjelu za međunarodne gospodarske i političke odnose Instituta za razvoj i međunarodne odnose (IRMO), zajedno sa su-autoricom dr. sc. Tatjanom Gredičak, znanstvenom suradnicom u Ministarstvu turizma Republike Hrvatske, objavio je znanstveni članak „Uloga marketinga u razvoju kulturnog turizma u Hrvatskoj“ u znanstvenom časopisu Podravina-časopis za multidisciplinarna istraživanja izdavača „Meridijani“ iz Samobora. Predmetni časopis indeksiran je u bazi SCOPUS. U članku je predstavljen kraći pregled i kritički osvrt na postignuća razvoja kulturnog turizma u Hrvatskoj. Analizirano je i, primjerima dobre prakse, predstavljeno marketinško upravljanje razvojem turističkog proizvoda u kontinentalnom dijelu Republike Hrvatske, a predložene su i smjernice za razvoj marketinga kulturnog turizma u Hrvatskoj.

POVEZNICE

Cjeloviti rad dostupan je na poveznici HRČAK.

PODRAVINA – Časopis za multidisciplinarna istraživanja

Share:
Skip to content