Članak “Media, Social Ontology and Intentionality”

Članak “Media, Social Ontology and Intentionality”

Dr. sc. Paško Bilić, znanstveni suradnik Odjela za kulturu i komunikacije objavio je članak pod naslovom Media, Social Ontology and Intentionality: Notes from Meta-Theoretical Borders u časopisu Javnost – the Public. Časopis je indeksiran u bazama Web of Science...
Analiza medijskog izvještavanja o izbjegličkoj krizi

Analiza medijskog izvještavanja o izbjegličkoj krizi

Autor: Paško Bilić Časopis: The Political Economy of Communication Izdavač:  International Association of Media Communication Research (IAMCR) ISSN 2357-1705 Dr. sc. Paško Bilić objavio je članak u međunarodnom časopisu The Political Economy of Communication kojeg...
Članak „The Impact of NATO“

Članak „The Impact of NATO“

Autor člana: Sandro Knezović Urednici: Sabina Lange, Zoran Nechev i Florian Traune Naslov članaka:  „The Impact of NATO“ Izdavači: EU Instituta za sigurnosne studije (EUISS) Godina: 2017. ISBN 978-92-9198-627-9 ISSN 2363-264X Autor u članku „The Impact of NATO“...
Članak “Search algorithms, hidden labour and information control”

Članak “Search algorithms, hidden labour and information control”

Autor: Paško Bilić Naslov članka: Search algorithms, hidden labour and information control Časopis: Big Data & Society (Open Access) Izdavač: SAGE publishing Godina: 2016. ISSN 2053-9517 ISSN 2053-9517 (Online ) Autor proučava način na koji mrežni pretraživač...
Članak “Social Innovations – Sign of the Times?”

Članak “Social Innovations – Sign of the Times?”

Autori: Daniela Angelina Jelinčić, Sanja Tišma i Anamaria Farkaš Naslov članka: Social Innovations – Sign of the Times? Časopis: Annales Izdavač: Zgodovinsko društvo za južno Primorsko – Koper / Società storica del Litorale – Capodistria© Godina: 2016....
Skip to content